Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu z załączonym paragonem/fakturą lub dowodem zapłaty.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

DRAJ sp. z o.o.

ul. Armii Poznań 49

62-030 Luboń , Polska

-----------------------------------------------------------------------------------

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

DRAJ sp. z o.o.

ul. Armii Poznań 49 

62-030 Luboń, Polska

Uwaga: Produkty z zamówionym znakowaniem nie podlegają zwrotom

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl